Eilinen vitutus kulminoitui sitten aamupäivällä siihen, että tämä mielenrauhanmetsästäjä, vastoin kaikkia järkisyitä ja neuvoja päätin tarttua luuriin, numerooni jota herra ei tunnista ja hänen työaikanaan soitin. Kerrottuani kuka olen tuli vastaan luurista todella iloinen "No moi, sori en oo ehtiny ottaa suhun yhteyttä, on ollu tosi kiire". Pikkusen hämmensi, siis mitä vittua, jätkä on kuin mitään ei olis tapahtunu.
Millaiseksi se mua oikein luulee, että voi pompotella tosta vain? ei onnistu! Totesin vastaukseksi, että jos hän olisi halunnut, olisi kyllä ihan hyvin ehtinyt ilmoittaa kahden vuorokauden aikana vähintään sen, että on todella kiireinen ja sitä paitsi en häneltä ole muuta pyytänyt kuin rehellisyyttä, eikä hän ole sitä voinut tarjota. Mies oli sitä mieltä, että olen heti miettynyt pahinta vaihtoehtoa ja vaikken uskoisi hänen on ollut tarkoitus soittaa minulle töidensä jälkeen, väitti myös olleensa täysin rehellinen mulle. Totesin vain että mitä se ite olis tilanteesta ajatellut, myönsi olleensa mulkku, vaikka sitä ei tahtoisi olla. Johon tiukkasävyisesti totesin sen olleen mulkku. Hän kertoi, että haluaa ehdottomasti pitää yhteyksiä ja on kovin kiinnostunut minusta. Totesin ettei siltä vaikuta. Päästin hänet takaisin töihinsä ja mies aikoi soittaa töidensä jälkeen. Sellainen tiukkasävyinen ja vaativa puhelu mun puolelta, mies taas vaikutti kiireiseltä, anteeksipyytävältä ja nöyrältä.

Neljän jälkeen puhelin sitten vaativasti soikin, syödessäni ystävien laatuseurassa päivällistä työpäivän lomassa. En vastannut. Paria tuntia myöhemmin puhelimeeni kilahti pitkä viesti jossa mies myönsi käytöksensä olleen todella tylyä. Kertoi vastauksena parin päivän takaiseen viestiini, ettei hänkään ole suhdetta hakemassa. Raatorehellisyyden nimissä mies kertoi syytä käytökselleen: häntä hävetti, että oli nukahtanut suuhyväilyyni, hän on ollut todella kiireinen ja hänellä on ollut seuralainen. Ei ole kuulemma kyse siitä ettenkö olisi kiinnostavaa ja viihdyttävää seuraa, mutta hän haluaa tapailla myös muita naisia kun kerran on sinkku. Kertoi, että mikäli vielä haluan hänelle vastata aikoi mies soitella minulle huomenissa (eli tänään) kun on kyseisenä iltana menollaan. Lopussa oli vielä anteeksipyynnöt..aidot anteeksipyynnöt jos on loukannut.

Aikamoinen pelimies oli toteaminen tuon jälkeen. Vastasin tänään pitkän pohdinnan jälkeen miehelle, että saa soittaa, että saa juteltua asiat sillai ettei jää mitään hampaankoloon. Tosin mun ajatukset oli salakavalasti puhuttaa mies pussiin epärehellisyyden osalta, ottaa selvää, mitä se on puhunu paskaa ja mitä ei. Mitään en tuon kaverin kanssa enää halua kyllä, minussa kun ei ole toisen naisen aineksia yhtään. Mä oon joko ykkösnainen tai en nainen ollenkaan, olen sitten kaveri jos sitäkään, mutta en nainen hänelle. Ei taida poika tietää miten tuollaisille sinkkumaailmaan palanneille oman arvon kokeilijoille tuppaa käymään. Ei kukaan nainen ala kaveria kummemmaksi miehen kanssa josta ei tiedä missä kolossa se mies on viimeksi kaluaa heilutellu tai kenen huulia suudellut.

Noh raportoin sitten kun puhelu tulee (jos ylipäätään on tullakseen, jos sille treffit vaikka pukkaa :D ). Oon mä vaan tällanen pöhkö mielenrauhanmetsästäjä näiden miessotkujen suhteen, pitää saada sanoa se viimeinen sana jotta voi heivata sotkut menneisyyden kierrätyskeskukseen.