Eilinen iltapäivän kahvihetki kera hiusten värjäyksen, venyikin pitkälle iltaan ja baarireissuun. Vaati se yksien treffien perumisen, jossa noloa on se, että kyseisen hankilön kanssa olen siirtänyt ja perunut treffit jo useaan kertaan. Taitaa olla aika kiinnostunut tapaus 70 kilsan takaa kun aina vain haluaa nähdä, minä olisin jo aikaa sitten luovuttanut. Tänään lupasin hänet nähdä, mutta onnistuin senkin siirtämään ensiviikkoon krapulaan vedoten. Saapa nähdä, toisaalta tyyppi on ihan mukava, mutta jotenkin ei silti viehätä.

Noh siinä sitten illalla uudenvärisen tukan saanut sai väsytystaktiikalla minut mukaansa baarittelemaan. Baari-ilta oli melkoisen paska muutamaa hyvää hetkeä lukuunottamatta. Illan aikana minua alkoi lämmitellä viestein tämä mies jonka luona pari viikkoa sitten järkytyin sotkuisasta seksistä. Noh kotimatkalla soitin kieltäytyäkseni yöllisestä kyläilykutsusta. Mies ei aikaisemmilla kerroilla ole järin herrasmiesmäinen ollut aamuisin vaan vihjaillut varhaisesta ylösnuosemisesta, ei ole tarjonnut aamupalaa (toisella kertaa on jopa itse syönyt) yms. pientä epäkohteliaisuutta. Vihjailin sitten puhelimessa, että minulla on nälkä joten menen sinne missä minulle on tarjolla yöpalaa, eli kotiin. Muille haluille ei nyt olisi tilaa kun vatsa kurnii. Tokihan minua  halutti, eikä nälkäkään niin valtava ollut, mutta halusinpas piikitellä, jotta mies tajuaisi, että meno on vääränlaista tälle tytölle. Eipä mies tajunnut ei, tai tajusi muttei osoittanut sitä, puhelu ja lämmittely jatkui minun kulkiessani kotiin. Mies yritti salakavalasti kutsua itseään luokseni onnistumatta. Puehlu loppui ja mies vaikutti olevan viestinsä perusteella hieman hämillään saamattomuudesta. Päädyin siinä sitten laittamaan miehelle suorat sanat puhelun jälkeen viestissä. Totesin, ettei minulla ole tapana panna kuin herrasmiesten kanssa eikä hän ole sellaisesta merkkejä osoittanut. Tästä käynnistyi pitkällinen ja tänä aamunakin jatkunut viestiralli jossa mies yritti kierrellä asian myöntämistä, enkä minä taas suostunut asiasta keskustelemaan ennen kuin tämä myöntää virheensä. Myönnytys tuli, mies loukkaantui varmasti ja minä olin tyytyväinen itsekurista ja periksiantamattomuudesta (toki myös muuten antamattomuudesta).