Olin tuossa perjantaina juhlahumussa, ystäviä oli kokoontunut läheltä ja kaukaa nauttimaan nestemäistä hyvässä seurassa. Ihanaa oli nähdä heitä pitkästä aikaa, ikävä olikin jo ehtinyt kalvaa. Hajaannuimme tosin aluksi kahteen eri baariin kellon kulkiessa jo pitkästi kohti kahta. Baariin jonne tyylikkään sinkkuneidin kanssa tahdoimme jo tanssimaan oli puolityhjä ja musiikki ei oikein sykähdyttänyt. Pian sinne ilmaantui eräs mies, joka tiesi minun siellä olevan, hän oli yksin lähdössä liikenteeseen ja ehkä siksi tuli kyseiseen baariin. Noh käväisimme kaverini kanssa vaihtamassa hänen kanssaan pari sanaa ja sitten mies olikin jo porukassa mukana.

Tämä tyyppi on mun mielestä vähän liian hienoperse ja tapojensa orja. Olen hänen luonaan yhden yön viettänyt sadetta pitämässä ja unohtuipa sinne sitten helmet, joita en ole pääsyt hakemaan kun miehellä on joka kerran ollut jokin homma tai rutiini kesken, kun olen tarjoutunut niitä hakemaan. Tämä tyyppi on kaikkia stereotyyppisiä asioita vastaan, suorastaan halveksuu perinteisiä parisuhdekuvioita ja unelmia vastaan, kuten unelmia rivarista ja parista mukulasta. Tämän tyypin kämppä on aina tiptop, ei koskaan tiskiä, vaikka mies kokkailee päivittäin parikin tuntia jotain hienoakin hienompaa ruokaa ja lisäksi kuivat valkoviinit ovat hänen intohimonsa, siis liian hienoperse mun makuun.

Noh baari-illan ja huolellisen humalan päätteeksi päätyi mies pyytämään luokseen käymään ja pikkuista hetkeä myöhemmin myös yöksi. Olin ihan simahtamispisteessä, joten tarjous kuulosti hyvältä. Noh siinä sitten kömmimme petiin, mies aloitti aika pian määrätietoisen lämmitysoperaation hivellen, sivellen, näykkien ja suudellen. Hänen liu'uttaessaan kättään pikkuhousuja kohti annoin selvän merkin pitämällä reiteni yhdessä, kun on menkat ja kaikkee. Mies arvasi tämän, mutta oli sitä mieltä, ettei häntä haittaa jos mua ei haittaa, että voi vaikka hakea pyyhettä pepun alle. Ei onneksi paljoa vuotanut, mutta harvoin on tullut menkkaseksiä harrasteltua ja silloinkin on kiusattu alapäätä vain kumitetulla kalulla, eikä silloinkaan ole ollut kuin alku tai loppupäivät, nyt mies vaati päästä hyväilemään käsin. Se oli jotenkin vastenmielinen ajatus, mutta ajattelin, että eipä oo mun sormet, joten nautintoa kohti vain.

Miehellä ei taaskaan ollut kumeja joten kaivoin oman viimeiseni kassista jo yöllä joten krapulainen aamupano jäi siis laskuista. Toki aamullakin sain nautintoa käsipelillä samoin mies, joka jatkoi puuhat itsenäisesti loppuun. Yököttävää oi myös se, että mies lauettuaan vatsalleen ei kipittänyt pesupuuhiin edelleen kätensä mun kuivuneissa nesteissäni, vaan kiskoi peittoa tahraamattomien ruuminosien peitoksi ja jatkoi unia. Oli pakko siinä kohtaa karata sängyn toiselle laidalle. Jotenkin en voi käsittää, että tuollainen pikkutarkka mies voi olla noin sotkusietoinen seksipuuhissa. Oli miten oli sain nautintonnon väristyksiä, tai sitten ne vastenmielisyysväristykset oli aika hurjia :D